Obchodní podmínky pro nákup na eshopu Jiř-ka.cz

 

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho internetového obchodu jsou závazné.
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři

 

Prodávající neručí za rozdílné odstíny barev u výrobků

      Větší množství metráže tzn. nad 10m nemusí být vždy v kuse tzn. pokud si objednáte například 50 m může být balík rozdělen na 25+25m – záleží na výrobci, jak zboží balí.

 

Odstoupení od kupní smlouvy nebo zrušení objednávky

  • Kupující může odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů pro vrácení zboží, začíná běžet následujícím kalendářním den od převzetí zboží zákazníkem.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
  • Zboží  není možné vrátit použité  či jinak poškozené – výjimkou je reklamační řízení
  • Peníze (odpovídající částka) jsou zaslány zákazníkovi na uvedený účet nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Práva a povinnosti prodávajícího

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.

  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit pokud není zboží dostupné na skladě, případně se s kupujícím dohodne.

 

Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  • Splatnost vystavené faktury je maximálně 10 dní. Déle již negarantujeme zboží na skladě.
  • Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení.

 

Výměna zboží

  • Pokud se zákazník rozhodne pro výměnu zboží, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět
  • Do balíku přiložit kromě zboží, které chce vrátit i kopii faktury, a papír s popisem za co si zboží přeje vyměnit
  • Při výměně zboží účtujeme poštovné a balné 120,- Kč

 

Reklamace a záruka  

  • Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
  • Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.
  • Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
  • Za vady vzniklé přepravcem neručíme
  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady
  • zákazník je povinen vrátit zboží ve stejném stavu jako ho převzal tzn. nepoškozené a nerozstříhané
  • Záruka se nevztahuje na:a) vady vzniklé běžným používáním
    b) nesprávným použitím výrobku
    c) nesprávným skladováním  nebo údržbou

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

***Nepřevzetí zásilky*** Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 250,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny smluvní společnosti pro vymáhání a prodej pohledávek k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené. Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Ustanovení v příchozím odstavci se neuplatní, pokud je důvodem nepřevzetí dodávky poškození zboží, nebo jeho obalu při přepravě k zákazníkovi a je-li o takovém poškození vyhotoven kupujícím a přepravní společností písemný zápis, nebo při nedoručení Českou poštou. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů – doplatek 120Kč.

 

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

 

    • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
    • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné  využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    • Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Ustanovení § 14 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele: „Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný.

 

Kupující musí oznámit všechny zjištěné vady písemně, a to buď e-mailem na info@jir-ka.cz nebo korespondenčně na adresu :

Jiřina Müllerová, IČ: 088567508, evidována v Živnostenském rejtříku

adresa provozovny: Slemeno 41 , 54374